Sunday, February 27, 2011

blog yang dingin

maaf la blog saya..
laptop saya  dah nazak..
doktor dah sahkan..
laptop saya perlu di bedah..
tapi saya masih lagi dalam permohonan meminta dana-dana dari pihak yang bersimpati.
golongan-golongan seperti mak cik saya, pak cik saya..
organ mother board laptop saya telah rosak
jadi saya perlukan penderma organ segera
dan juga penderma kewangan..
banyak luahan hati yang telah terpendam..
sejak ketiadaan laptop saya, 
berterima kasih kepada roomates tercinta,
izzati rosli, eina asyreina  dan shane..
kerana mengizinkan saya menggunakan laptop kalian.
mungkin saya akan kembali bersama awak selepas saya bejaya mendapatkan dana dan penderma yang bermurah hati.   :)

1 comment:

  1. nak derma organ dlman ya. y kiter punya pun duk d hospital lg. xd duit nk byar rm 700.

    ReplyDelete