Tuesday, January 25, 2011

pemimpin

assalamualaikum..
wah .lama dah tak bukak blog ni.. rindu..
swear..i miss u my blog..
sorry because i am so busy with my work..
ok alhamdulillah..
aku diberi peluang untuk memegang amanah..
sebagai class rep aka class representative..
menggantikan mantan class rep mira yang telah naik pangkat untuk
menjadi hicom for prelaw club..
aku tak pernah mengimpikan jawatan itu..
sungguh..
namun itulah yang dikatakan rezeki..
jejak je aku masuk uitm..
aku bertekad untuk tidak memegang apa-apa jawatan..
sebab aku dah letih..
dari sekolah rendah, sampai nak spm..
masa belajar cuma 40% ..
yang lebihnya ..
aktiviti luar. so i dont focus on my study at all..
i study because i want to proceed in law..
haha..and alhamdulillah.. here i am..
and.. now  i am very tired ..
dengan amanah ni..sebab rasa dah lama berehat dari aktif ni..
rindu sangat nak join prostar,aadk, kem..
really, i miss that moment..
travel everywhere..to collect and gain new knowledge..
but i set in my mind to limit and to void all this thing..
because need to focus in study..really..
once aku start bersukan and camping..
i will not stop..so better prevent...
i want to focus on study..
i am afraid if i cannot handle my study if i am too busy here,
aku takut untuk memegang amanah yang 1 ini,,
walaupun aku hanya memimpin kelas..
tapi aku juga ada risiko jadi munafik..
aku cuma perlukan sokongan kawan-kawan..
kerana  aku yakin dan pasti..
aku tidak mampu untuk memuaskan hati semua orang..
cuma aku berharap..aku dapat berbakti untuk kawan-kawan dan kelas yang aku sayang..
insya-allah..
aku memohon kepada yang maha Esa
agar dipermudahkan urusan seharian ku..
kerana aku ni jenis pelupa..jadi sekarang buku catatan adalah teman setia ku..
semoga sepanjang tempoh singkat ini..
tiada masalah timbul.,
:)

No comments:

Post a Comment