Sunday, January 2, 2011

percutian sepanjang 2010

miss to go holiday....


                               tahun 2010 awal2 tahun pergi thailand..rombongan mak limah..naik bas..
                 na masa hanging out dengan sepupu...aku memang kaki jalan kalau poket aku penuh.
     ni masa hang out dengan mereka..best..bukit cahaya alam,shah alam..letih tapi tak puas
              ni dekat rumah iklim,sejuk..banyak bunga2 an...:)
                         ni dekat I-CITy shah alam..bergambar sakan je la hari tu..letih dari pagi ke malam
                     berjalan..kredit to K.A.M.I.... :)
        
                                                     ni la pengisian selepas spm aku...yeay..!
                                                PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA
                                                                    KEM BAGAI BUDI,
                                                                          SANDAKAN,
                                                                            SABAH..
                                                               i really love this moments..
                                                walaupun 3 bulan bersama tapi ukhuwah itu
                                                   sangat berharga..... :)
  ada lagi program jalan-jalan tapi tah kemana2 gambarnya..aku pun tak ingat..laptop ni pun berapa kali format...aku nak hurai panjang..letih nak membaca.. :) tapi in short, i love holiday.. impian aku nak jejak al-hambra..!

No comments:

Post a Comment