Wednesday, May 25, 2011

apa kau tahu?


salam.
sometimes when i sit alone.
bila pergi pantai layan jiwa.
i ask myself.
what is actually your future plan?
you still want to proceed law.?
but u still need to pass your MUET.
or 
u have other choices.?
bila dah jadi macam sekarang.
aku sendiri tak yakin dengan masa depan aku.
apa aku nak jadi ni?
tak kisah la aku nak kerja apa.aku tak memilih.
tapi aku memilih 1 je.aku tak suka kerja yan terperap duduk kat office..
sebab aku tak nak menambah lemak dan aku sendiri tak tahan duduk je,
aku still dengan cita-cita pendakwaraya dan politician.
tapi masa depan.
who knows?
i try my best and let allah choose the best.

but i still believe with this.::
:::"It may happen that you hate a thing which is good for you & you love a thing which is bad for you. Allah knoweth, you 
know not. (2:216)"::::


tak semua yang kita nak kta dapat
adakalanya yang kita tak suka itu yang terbaik untuk kita.
allah maha mengetahui.

No comments:

Post a Comment