Friday, May 20, 2011

selamat tinggal arif :)

hari ini hari terakhir aku jaga baby boy ariff.
walaupun jaga ariff sekejap je. tapi sayang la kat dia.
hari ni dia meragam.aku ambil dia dari rumah tok dia.
tok dia ada kerja.so bawa balik rumah and jaga.
sampai-sampai.dia baring-baring.
then dia membuang pulak.
ALAMAK!!!
aku dah lama tak membasuh budak ni tambah-tambah baby.
sebab kat taska dulu aku jaga 3-6 tahun je.
tapi buat je la.
haha sebab baby yang minum susu soya ni najis dalam bahasa lembutnya.
haha.
najis dia bau sangat la lain macam.
bila dah siap semua ariff lapar.bagi dia susu.
bab ni aku lemah.sangat susah kalau nak tidurkan dia.
merengek setengah jam.letih juga aku.
at last.he slept after about 15 minutes non stop cried.
hahhaa :)
aku pun terlelap la sekali sebelah dia.tapi yang tak syok nya.tidur tak sampai s
30min dah bangun.
aku yang pening kepala tidur kejap-kejap.
bila celik mata nampak bola kat sebelah.
apa lagi ligat nak main bola pula.
ariff ariff...ligat ngat aih.

ligat ngat main bola.selagi tak dapat nak jugak.

favourite games :)

kacak kan ariff?

ariff kena cepat besar baru boleh main bola.
habisla aku rindu dia lebih dari mr.D 
hhaha.
insya-allah kalau cuti aku jumpa dia lagi.

..mohd ariff syahmi..

No comments:

Post a Comment