Tuesday, May 10, 2011

happy birthday mom!!

 

this is on8th may.
sementara menunggu detik 12.
9may is my ummi's birthday.
8th may mothers day.
masak betul tahun ni. dah la tengah mengganggur.
nak cari hadiah.
macam2 aku plan.nak elak kuar duit.
haha.

1st. buat video.
2nd. masak kek.
3rd. buat kad.

tapi alhamdulillah rezeki tu ada.
ptg ahad tu aku pergi time square.
another trouble.!
lama tak jalan kl beb. haha. lupa nak naik monorail turun mana.
credit to farhana. remind me to imbi stations.
:)
then jalan sorang2 terbangak2.
pusing ts....
mata aku naik juling.sale sana sini.
OMGGGGG!!
tapi dollar aku dah nipis.so aku lenyapkan terus nafsu shopping.
haha.
cari hadiah ummi je.
lepas dah buat second round kat ts.
aku jumpa wallet merah and corak ros.
exactly like what i want.
ummi suka warna merah and rose.
i bought the wallet.
then berkejar ke lowyatt.
cari external.
ok habis dah cerita keluar.
malam tu kaki aku kejang coz 1 hari berjalan tak makan apa-apa.
nak saving la konon.
 malam tu buat preparation at 11.
ummi dah baring awal-awal.
and hasilnya...
sangat simple.

aku ni sangat la tak romantik.
ummi bangun nak tutup lampu pukul 12
aku ajak ummi keluar.
ummi dah bebel kacau dia tidur.
then bila ummi keluar.aku cakap happy birthday.
no hug and no kiss...
haha.
aku ni spesies pemalu nak buat suprise.
aduh2!!
lepas tu aku dah tak boleh cakap apa-apa.
buat suprise bagai nak rak.
time nak wish kaku.
lame betul la aiman ni.
haha.

btw.
that's my way.
happy belated mothers day
and happy belated birthday to my lovely mom.
i love u.
:)
ceh!
belakang boleh la.


..asal la aiman ni x romantik..







No comments:

Post a Comment