Tuesday, May 31, 2011

dewasa kini.

assalamualaikum.
bermula kehidupan sebagai pelajar semula.
akhirnya blog aku start sunyi.
swear .aku sunyi tanpa blog jugak :) .
lagi sunyi tanpa dia.
tapi nak buat macam mana.
dia ada alasan tersendiri dan aku masih disini menanti :)
terima kasih kepada kehidupan kerana mengajar aku kedewasaan dan kesabaran ini.

untuk yang menarik nya.
aku ada 2 junior dalam bilik ni.
bersabar dan menjadi dewasa supaya menjadi tauladan kepada adik ni.
so far so good.
aku cuba create aktiviti bersama mereka.
malam tadi kami dinner sama-sama.
cuma sorang tu tak mau pergi.segan katanya.
khamis nanti kami akan mandi manda di the karnival.
boleh lah habis kan masa dengan mereka.
maklumlah 1 sem je kami bersama.aku nak jadi kakak yang disayangi.
ceewah.
insya-allah :)

aku memegang prinsip 
:: bertolak ansur
:: sabar
:: memahami
:: sentiasa sedia menjadi teman mereka.

maklum la anak tunggal.tapi aku tak kekok beradik.
:)
aku pun malas nak update selalu.
ada orang tu selalu busy.
jarang ada masa nak baca blog aku dah :)

ok la.
semoga kami bahagia di M1-01-**



No comments:

Post a Comment