Friday, May 20, 2011

terima kasih :)

salam.
this is my way when my heart speaks.
;)
perkenalan singkat.
tapi apa yang terbina sangat indah.
bukan kesempurnaan yang aku cari.
tapi keikhlasan yang ditonjolkan membuat aku rasa dihargai.
aku selesa dengan perkenalan ini.
mungkin di awal perkenalan aku lebih gemar bersikap dingin.
tetapi kau dah tunjukkan kesungguhan kau.
aku tidak meletakkan segunung pengharapan.
cuma hanya doa yang aku harapkan supaya dipermudahkan segala urusan.
yang lucu :
::: kau selalu bercerita.
tapi asal kau cakap je mesti aku yang menangis.

::: kau suka menguji aku.
bukan menguji cemburu.
tapi menguji aku supaya aku lebih berfikiran positif dan matang.
tapi mesti setiap kali aku akan menangis.

:::kau juga akan bertanya dan membuat andaian itu dan ini.
sampai aku rasa geram untuk dengar semua.
akhirnya. tears fall down.

::::menangis bukan kerana kau.aku menangis kerana kadang-kadang aku
kesal kurangnya ilmu aku. aku juga menangis ala..aku keras tapi hati lembut.
cuma terima kasih kerana semua kata-kata yang kau berikan.kau mengajar
aku supaya aku supaya menjadi lebih dewasa.
terima kasih atas keindahan ini.
semoga segalanya dipermudahkan.

aku ada something untuk kau.
sekadar bahan pembacaan.
sebahagian dari apa yang aku maksudkan dengan 'kebahagiaan' itu
klik blog bawah ni ook :)
satu blog








No comments:

Post a Comment