Friday, March 25, 2011

am i in right way?

salam..
hari ni kurang menulis sebab my cousie is here.. :)
baru lepas ambil result.
so esok mak uda nak bawa anak dia pergi ipoh.
event jom masuk U.!
aku dah lepas dah. alhamdulillah.
akhirnya aku berjaya menjejakkan kaki ke menara gading :)
walaupun keputusan tidak cemerlang mana. alhamdulillah.
aku diberi peluang oleh Allah.
aku diberi peluang belajar perkara yang aku minat.
UNDANG-UNDANG
kalau sepupu-sepupu aku dengar je aku ambil law.
first perception is muak do baca buku.!
haha.. :)
i agree but yang aku baca sampai nak termuntah tu untuk kita.
like my ummi said.
hidup kita memang kena ada undang-undang.
kalau tak bangun tidur tak kemas katil.
bangun sampai pukul 12.
lama-lama nak jadi apa.
actually that is basic law in our life which start at home.
:) 

sem 1 aku dah habiskan dengan jayanya.

sem 2?
apakah nasib aku?
3.5 above?
3.0 above? 
alhamdulillah if i can get..
sedih..
aku tak buat cukup preparation.
my false..
sedih tapi aku dah usaha habis :)

sometimes i fell like i cannot proceed in llb.
its too difficult.
like i say before.
ok. avoid the word 'NO'
i can do it.
i can do it..
1,2,3,4,5..

i can do it by myself. :)


hope i can achieve my dream.

.. nak jadi prosecutor..

No comments:

Post a Comment