Saturday, April 23, 2011

apa ada pada 5.?

mAy..

tak lama lagi masuk bulan 5.
aduh.
bulan 5 ni selalu nya aku akan berjimat cermat.
aku akan memeningkan kepala.
aku akan tak lena tidur malam mencari ilham 
*tak lena tido itu tipu*
aku akan berpusing dari 1 kedai ke kedai lain.

perhatian tarikh-tarikh berikut :

9 may 1963.
12 mei setiap tahun
16 mei setiap tahun.

3 tarikh ni sangat bermakna bagi aku.
9 may - hari jadi bonda.
12 may -hari ibu sedunia.
16 may - hari guru.

:: setiap tahun  aku akan belikan 2 hadiah kepada ummi dalam bulan mei.
tarikh hari jadi umi dengan mother's day itu dekat la.
so. bulan mei aku akan berjimat sikit.haha :)
tapi tahun ini aku nak buat kelainan sikit.
tak perlu hadiah-hadiah ni. tak perlu kad ucapan.
SUPRISE!!!!!
kak yong diminta memberi kerjasama ye. ::

..aiman tak sabar..





No comments:

Post a Comment