Thursday, April 21, 2011

BFF

salam.
i start my entry with a quote.
"a best friend is like four leaf clover,
hard to find. lucky to have"
and why i create this entry.
because of YOU.
FRIENDS.

4 of us.
in campus.
thank you for being with me.
and still with me until now.
even sometimes we argue. we fight. we cry. we argue to decide for our best.
but we still 4.

SHUWAIBATUL ASLAMIAH BT GHAZALLI.
hope i spell it correctly.
i miss you.
kekuatan kau memberi inspirasi kepada aku.
sahabat yang sering mengingatkan aku kepada pencipta.
bila aku alpa dan leka.
mengingatkan aku tentang akhirat yang pasti.
terima kasih sahabat kerana kau membimbing aku dari hanyut dalam kehidupan sebagai mahasiswa.


miss NURUL FASYA BT MOKHIDIN
soulmate.senang berahsia dengan dia.
she is a secret storage. haha.
thanks buddy for all the moments we spend together.
memang aku selalu bahan kau.memang aku pembuli. memang aku jahat.
* no motif*
fasya sangat penyabar .walaupun kami dia selalu jadi bahan untuk dibahan.
tapi harap ko tak simpan dendam dengan kitorang.
adorable. kind. pemalu. tapi rasa-rasa kau dah tak available.kan kan?

 dia cuma model kayu jati ok :)
jangan marah bai :)
NUR ERNIE YUSLYANA BT .....
omg. i forget ur fathers name but i know its just same like din juga kan?
sebab yus is fasya's roomate then sem 2 baru dia join kitorang.
yus garang. cepat meletup. understanding. and 
kalau dulu kitorang kena behave bila dengan dia sebab konon matured.
sekarang matured2 tak boleh pakai.
dengan kitorang dia kena jadi kitorang.
bukan serius. straight. but kitorang ialah ketawa. melawak. ketawa.
kan yus?


i am. haha
korang mesti meluat.dah la entri aku. nak promote diri.
kisah habis?
sebab korang mesti tak lengkap tanpa aku.? kan?
ok jangan nak bahan aku next sem.
entry ni sebab aku dah rindu gila senget tahap tenuk lapar ngn korang.

kawan-kawan :)
1. aku nak ucap zillion thanks sebab u guys always with me.
walau korang penat and moody tapi still teman aku cari kelas.
pergi atm yang gila jauh nak hidup tu.

2. say sorry sebab atas semua kekurangan aku.
aku pun macam korang kadang-kadang moody.
tambah-tambah bab keje. assignment.
aku susah nak kompromi sikit bab tu . even i am not perfect in my work.
but i try to do my best.

3. aku harap friendship kita forever.
walau shuwai dengan dakwah nya.
fasya macam nak modelling..
yus aku tau kau nak kahwin.
aku dengan future yang vague lagi.
aku nak friendship ni live and life.
because a friendship is more then words and actions.






sorry la lappy aku rosak.
lappy ni tak boleh nak edit2 pic.
so this is like our friendship.natural.

..aiman pape tah..




No comments:

Post a Comment