Tuesday, April 19, 2011

this L.O.V.E


ya RAHMAN . .
ya RAHIM . .
engkau yang memiliki segala rasa.
pemilik jiwa dan hati ini.
pemilik segala nilaian cinta.

ya ALLAH . .
andai kerinduan ini suatu yang sia-sia.
kau tariklah ia dari hati ku mekipun ia indah.
andai jika aku mengingatinya tetapi dihabuk dengan limpahan dosa.
leraikan lah ia walaupun mengundang penyiksaan.
andai cintaku cinta yang dibaluti dusta dunia.
kau campakkan lah ia seluas saujana mata.

ya ALLAH.
tidak lah yang memiliki jutaan harta yang aku dambakan.
bukan lah dari keturunan ternama.
tidak juga aku bercita rupa yang indah.
aku dambakan keperibadian yang akan membimbingku.
kerna yang lain akan sirna.
yang kekal cuma amalan ke SANA.

ya ALLAH.
andai dia milikku.
bahagia kan aku dengan dirinya.
titip kan kasih kami keranaMU
sungguh perasaan ini milikMU
andai dia bukan cinta dari MU.
jauhkan dan lenyapkan dirinya dariku.

amin..amin..




No comments:

Post a Comment