Sunday, April 17, 2011

i am :)

aku adalah aku.
apa yang ada pada aku ini?
semuanya tentang seorang aku.

::AKU::
-NURUL AIMAN BT MOHD ZAINAL ISA.
- bercita -cita mahu mendapat band 4 MUET.
-anak tunggal.
-degil.
-garang dan tegas kadang-kadang.
-cintakan sejarah dan peradaban.
-simple dan sempoi.
- sensitif dan mudah menangis sambil ketawa dalam tidur. =.='

:::SUKA:::
-beg.
-kekemasan.
- SECRET RECIPE AND BIG APPLE.
-kasut yang banyak.
- kedai bundle doubt.
-  kanak-kanak.
- turqoise, hijau muda dan silver.
-emas putih untuk cincin perkahwinan. haha. over.
-berkawan.
- bunga daisy dan kaktus.
- ikan isi putih.
-memasak walaupun tak sedap.
- tengok CSI.
- pantai dan hutan.
-kawan dengan MEREKA.
-AWAK :) .

:::disLIKE:::
- nyamuk , cicak dan katak.
- dipermainkan.
- tak reti control stering time kona.
-kena marah.
- kerja last MINUTE.
- suruh aku cepat siap.
- bersolek.
-baju ketat.
-orang kedai yang sombong.
- kari .
-apa-apa masakan dari kepala ikan.
- bila laptop or handphone rosak.
- bos tak jaga kebajikan pekerja.
- kotor dan pengotor.
-basuh pinggan.

....banyak sangat songeh si aiman..

No comments:

Post a Comment