Wednesday, April 20, 2011

:: US :: WE ::


ini ialah aku sekarang.
terperangkap dengan perasaan dan kemahuan.
terima kasih kepada kamu kerana hukuman ini.
sesuatu yang tiada kepastian.
sakit!
kalau lah aku diberi kekuatan untuk melupakan semua ini.
pantas aku melakukannya.
tapi aku tahu aku tidak mampu menepis semua ini.
dengan sekelip mata.
apa erti kemaafan bagimu?
sekadar ungkapan semata-mata tanpa sebarang pengertian.
jutaan maaf mu tanpa penyesalan.
apa sebenarnya yang engkau harapkan.
8 tahun berlalu tidak melambangkan kematangan untuk semua ini.
aku seperti bayang-bayang
yang muncul seketika cuma.
kenapa begini selepas telah banyak kita lalui bersama.
macam mana lagi untuk aku pertahankan semua ini.
kalau kau cuma tidak mahu mengerti dan memahami.
berikan sesuatu kepastian untuk aku.
pahit atau manis.
itu aku terima.
tolonglah berhenti dari memberi harapan yang palsu.
terima kasih kerana mengajar aku dengan perasaan ini.



...am i this stupid..
   hahahahahhaah


No comments:

Post a Comment