Tuesday, November 23, 2010

exora

ok... aku nak guna malay jugak...xkira..!

:) i miss my kids in exora..really,miss them so much.. miss their voice, miss want to play sing many songs with them, miss want to hear their story..miss everything about them..

 ada sahaja keletah mereka..aku rindukan semua itu..rindu sangat2..nak tahu tak lagu yang kitorang selalu nyanyi sama-sama..lirik je aku boleh bagi..
                "atas bukit ada pokok,
pokok cantik tak pernah lihat,
pokok atas bukit,
           bukit atas rumput,
   rumput yang hijau.."

       "i love you,you love me,we are happy family,
 with a great big hug and a kiss from me to you,
        want you say you love me too.."
  lagu ni favourite yaya  ..dia suka cakap..
   "cikgu..cikgu..yaya nak nyanyi i love u.."
                                        
"owh pizza hut..owh pizza hut..
kentucky fried chicken pizza hut..(2x)
mc Donald(2x)
kentucky fried chicke pizza hut":

                lagu favourite diorang lagu aku ajar ..
             lagu tu aku bawa dari plkn..
                  star to cikgu umi..yeay..!
     "di sini senang, di sana senang,
    di mana-mana hatiku senang..
  disini senang, di sana senang..
           di mana-mana hatiku senang..
   tangan di lambai-lambai..
pinggul di goyang-goyang..
   kaki di hentak-hentak ..
 pusing badan..."

   ok fine! rindu gila..tak larat tulis dah..!

aku nak upload pic diorang..yeay..!!!

        ni bukan anak cina..tapi kelantaneese.. wan nurul atikah.. sweet kan..tapi degil ni..
   tapi aku sayang dia..mudah mesra..manja..paling susah nak tidurkan dia..susah..! dia suka lagu rama-rama.
                        
                       ha,.,. yang ni aku sayang jugak..jazli syahmi..baik.. tak banyak ragam nye..
              yang senang nya..suap apa telan je..tapi mak dia pelik..kat rumah tak mahu makan kata mak nya..
      aku pelik la... kat taska..bergaduh-gaduh berebut makanan..kalau lambat bagi..merajuk..ami..ami

                                        ni la yaya aka Siti Nur Zahiyyah.. aku suka yaya ni boleh diharap
               kadang-kadang je degil sikit ,bukan apa,..suka sangat bawa buku,koyak-koyak bila dah
         sepah masing-masing tak nak kutip.. aku ni cerewet..mula la mulut nak pot pet...

                                
                  ni Ain Haziqah..comel jugak kan..aku suka ikat rambut dia yang kerinting tu..mahal rambut dia..
           ain ni pun tak banyak ragam nya..cuma hari-hari mesti melepas kat taska..aduh..!bab tu yang letih..

                            ok ni Iskandar, dia istimewa..dia senior kat taska..umur dia 10tahun..
         kesian iskandar..dia tak boleh bercakap..cuma bahasa isyarat je..tu pun nak makan je la..
      tapi dia bagus tau..! kalau nak mandi..aku seruh dia simpan baju dalam beg ..aku bukak kan beg..
        dia lipat baju dia..terkejut aku..pandai dia ni..!kalau makan pun..tertib.. setitik pun tak tumpah..
     menu dia hari-hari mee ,bihun ..dia anti nasi..:)

                       ni pun aku sayang..aku kejap je tgk dia membesar,muaz mustaqim..
   muaz baik..lembut je..muaz selalu sakit....dulu kalau aku jaga..kalau muaz demam..
       cepat-cepat aku bungkus dengan kain lembap..then dia mesti tertidur.. muaz ni manja..
              payah nak pikat dia............  :)


    ada ramai lagi anak-anak taska exora..tapi aku nak cerita satu-satu..letih la..hehe..

aku rindu mereka...  aku harap mereka sihat..
amin...
salam..

No comments:

Post a Comment