Monday, November 15, 2010

part 1 life

menghitung hari..
detik demi detik..
 tak lama lagi dah habis la cuti  sem aku dan waktu yang aku tunggu makin tiba..going back to campus..yeay..!yeay..! bermula kehidupan aku sebagai pelajar di UiTM kedah. bermula episod aku sebagai pelajar di sem 2 ni.. dengan keputusan aku yang tidak berapa memuaskan hati untuk sem 1 ni, aku harap aku dapat melipatgandakan usaha, dekan matlamatku yeay..! insya-Allah,

"ya Allah,
please help me
to get what i want,
to get the best in my study,
keep our friendship familarity,
bestow a healthy body,
for me, my friends and beloved lecturer,
and bless me all the time..
amin..amin.."

erm..mesti kawan-kawan aku semuanya bersemangat baru., macam mana la dengan eina , fasya , syuwai ,kekalkan lah persahabatan kami, shuwai masa cutinya terisi dengan manfaat sekali, ke sekolah pondok ,mencedok ilmu Allah yang tidak pernah kering , eina dan fasya ,jadi maid sementara kot, dan aku.. aku ..hehe..melepaskan rindu di taska exora.. hm..rindu sangat kat anak-anak taska exora... walaupun tak dapat habiskan masa lama dengan mereka, tapi cukup la aku dapat tau perkembangan mereka, dah banyak plan yang aku buat untuk ke sem 2 ni , tapi tak tau la, leh follow ke tak.. aku rindu  sangat kat roomate aku, zati yang maintain result dia in this 2 sem.,4 rata tu ..aku pun nak berterima kasih kat dia, dia banyak sangat bantu aku study mtc012 malam-malam.,dia tidak lokek dengan ilmu, always lend her hand to help us..caya la hicom..! shane yang sengal2.. kawan gaduh kat bilik ,dah la kering kntang ,tapi masih nak berlawan dengan aku dan ina yang sebatu besar dari dia..
hope kita keep our friendship forever k..
miss u all..

ni eina

                                                 my friends; azreen ,eina , shane a.k.a shila
my roomate zati yang intelligent


                                                atas feri ke penang..yeay..!

                                                          belum exam masih happy

 nak exam baru kalut belajar
we are PL1H
kami suka main boling
dan bergambar
love this moment. tak sabar jadi lawyer..!
yeay..!yeay..!
 lepak tg.dawai pon ok gak..walaupun smelly ckit...


`~thats all my diary for part 1, i love my campus live, hope can be a
great lawyer , and pass my muet examination ,~` amin..

No comments:

Post a Comment